Wednesday, February 15, 2012

WORDLESS WEDNESDAY # 24





Notatangan : Dulu lain, sekarang lain @_@

26 comments:

  1. memang laa x bole sama..

    dulu comel..

    skrg cantik..

    ekekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah tu nget..dulu comel..skrg comot..miahahhha

      Delete
  2. Replies
    1. haha..x dapekla..dah beso panjang dah pun :p

      Delete
  3. Replies
    1. ni nak jadi kecik balik ni..kehkehkeh

      Delete
  4. alololo....comelnya eyeme masa kecik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk..mcm jeles je kak..kahkahkah..main2 jer tau :D

      Delete
  5. topi renda2 tu ada Lagi tak??heheh..comel la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa mcm buat sndr topi tu..nk tmph ke??hehehe~

      Delete
  6. @sunah:
    hihihi dia la tu..wakekeke dulu tembam skrang sekeping jer..kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh eh..ada yg tlg jwb..hahhaha..mengaku i comel la tu..hahahha..nak tgk ek gmbr u dukung i? :P

      Delete
  7. Replies
    1. pipi gelebeh tu..org lain nan hadoo..

      Delete
  8. itu kamu ke?? hiks.. shomell =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu shaye la tu...ni nama dia obses susu ibu :p

      Delete
  9. alor2 cumeinyaaaaaaaaaaaa
    kalau secomel ini , akak pun teringin nak ambil ..
    dah besar skrg cumeii gakkk
    doa banyak2 cepat2 dpt jodohhh .. akak aminkannn buat eyeme & wan !!!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kak, kita aminkan untuk cik wan tu dulu..kalau dia x lepas, saya pun x lepas..hehehhe..

      mau kena buku lima nie.. :D

      Delete
  10. gambar ni mesti ada value dia sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus..haha..tgk kat gmbr tu..siap ada yg conteng 4 bulan lagi :)

      Delete