Sunday, August 24, 2014

WELCOME 27!






Selamat Datang 27.
Masih di takuk ini setelah jatuh, bangun dan jatuh kembali.
Namun, masih bersyukur dikurniakan mereka yang aku kasihi, yang tak pernah jemu menasihati,
menceriakan dan turut menangisi tentang perjalanan hidup aku ini.
Adanya mereka di sisi, tidak rasa yang hidupku sebegini indah setelah diuji.
Terima kasih kepada mereka yang aku kasihi.
Kini, aku bangkit dengan nafas dan jiwa yang baru ini.


I am blessed that Allah open my eyes and my heart to see the truth.
I am blessed that on this day, I am still alive to take care of them.
No matter what happen to me in the future,
I am not regret that I am standing here living my life like this.


Ya Allah Yang Maha Mengasihani,
Di hari yang berkat ini, hambaMu ini memohon kepadamu
Agar diberkati hidup ini, sentiasa di bawah payung lindunganMu,
Agar aku masih dapat menabur bakti kepada orang tuaku, keluargaku serta sahabatku.
Moga dipermudahkan segala urusanku di kelak hari.
Moga tidak putus-putus rezeki yang Engkau berikan kepadaku.
Siapalah aku untuk meminta itu dan ini, andai aku ini masih tidak mampu menjadi hambaMu yang terbaik.
Dan aku tahu lebihan rezeki ku masih Kau simpan agar aku sentiasa belajar untuk mendekatiMu
Wahai Tuhanku Yang Maha Kuasa
Terima Kasih untuk nyawa ini.






0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment