Friday, February 3, 2012

BUNGA DAN KUMBANG

as-salam..hye oLLs!


bunga : bang, boo ada masalah ni. boo sangat-sangat memerlukan bantuan.

kumbang : boo ada masalah apa.. cuba bagitau pada bang.. mane la tau bang boleh tolong.

bunga : tapi boo taknak susahkan bang. kesian bang.

kumbang : ala, xpe cakap je. bang akan cuba tolong.

bunga : boo kesempitan duitlah bang. bang dapat tolong boo? rm50 pun jadi lah bang.

kumbang : erk.. boo, bang bukan taknak tolong. kalau bang ada sejuta ringgit, ptptn boo pun bang akan bayarkan sekaligus.

bunga : betul ke bang? kenapa bang tak cakap nak pinang boo terus kalau ada sejuta???!

kumbang : ha???? -.-"



notatangan : kalau dah seekor tu binatang, satu lagi bunga, tak payah la nak citer hutang duit dan kahwin bagai.. miahaha.


24 comments:

  1. tahu xpe..
    kalau orang leyh gak cite..

    psssttt: mendalam sungguh maksud dialog ni mek.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..mendalam tu makan dalam kan? :D

      Delete
  2. paham paham :)
    indah dari rupa.
    bila laa org nk masuk minang kn. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg indah kan?

      minang?boo tu xyh pinang pun xpe..terus je mengawan..hikhikhik

      Delete
  3. Replies
    1. baik bang..boo akan sabar sbb bang.. :D

      Delete
  4. hai boo, bang datang singgah.. :-)

    Makaseh ye, td dtg singgah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama bang..selamat berkenalan :D

      Delete
  5. xdak duit, duk diam2 dekat rumah.. =P

    ReplyDelete
  6. mcm penah dgo citer neh,tp kat mne ye??hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkihkih..kat mane tu ko dgr?dlm sagaru ke?

      Delete
  7. Hah!! Kan kena tepat betul2 atas btg hidung si kumbang. Keee..si bunga tu sengaja jerk nak konar..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..xtau la mak..bunga yg konar ke kumbang yg konar..haha

      Delete
  8. senym2 jer tbayang kumbang &bunga berborak ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..kan?atas daun ke atas tanah agak2nye :D

      Delete
  9. haha tu lah..borak hal manusia lak.

    ReplyDelete
  10. hahaha...duit deme ni daun kot..ahaha..berjuta2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah..mungkinla..sebab tu rancak kemain :D

      Delete