Monday, February 13, 2012

SPECIAL ENTRY : SHIMA CHYM

as-salam. hye oLLS..


perkenalan 6 tahun dulu bermula sebagai seorang kawan kepada roommate. oh ye, persepsi pertama aku pada si dia "eh, banyak mulut betul dia ni -.-" almaklumlah, aku pada zahirnya memang tak banyak cakap seperti yang lain. aku dengan hidupku.

makin lama aku mengenali dia, aku dapat rasakan kebaikan 'banyak cakap' dia tu kat aku. bila aku sunyi, aku join mereka. dengar dia bercakap memang akan buatkan aku terhibur. bila nak tunggu masuk kelas lecture, kami duduk di kelas sebelah.. aku duduk diam memerhati dan mendengar topik yang mereka bualkan.. bila pergi camping, tidur sambil himpit2 yang lain. bila dah pikir mengarut, dengar je apa yg dia cakap. hilang segala takut. sebab dia pun membaca ayat pagar sekali. hehe..satu yang aku perasan tentang dia, apa yg dia bebelkan bukan la sesuatu yang mengarut.. ada isi di sebalik kata-katanya..

itulah dia shima.. hari ni, hari ulang tahun kelahiran dia. selamat hari lahir sahabat. aku bersyukur mempunyai sahabat sehebat kau. (mesti kau syahdu kan?hehe).. semoga Allah memberkati hidup kau, memudahkan perjalanan hidup kau dan segala urusan kau. semoga kau dipercepatkan jodoh (sebab aku nak g umah kau dan jadi pengapit kau. ahaha).. semoga kau sentiasa ceria macam selalu-selalu, macam aku kenal kau 6 tahun dulu.. sebab susah nak tengok kau luah sedih kau tu kan :)


terima kasih sebab jadi sahabat aku. tolong aku bila aku susah.. ceriakan aku bila aku sedih.. nasihatkan aku bila aku alpa. seriously aku dah biasa tgk kau ceria.. so bila aku tengok kau tetibe nangis2 datang bilik aku time matrik dulu, kitorang satu bilik jadi cuak ok.. kalau boleh, jangankan tangan..dengan kaki-kaki sekali nak tolong urut kepala kau.. terima kasih jugak belanja kitorang kfc bila kita ramai-ramai pergi bukit cerakah dulu.. terima kasih jugak sebab hilangkan ngantuk aku dalam kelas EAP.. kesian madam.. dia penat-penat ajar, kita rancak berborak kat belakang. kan?haha..






notatangan : aku tak banyak kenangan dengan kau kan?maka, gambar itu jugakla aku tepek. hihi..

6 comments:

  1. hurmm..special tuk shima..
    bile la nk tggu turn aku nih..haha..
    anyway happy bufday jugak tuk chym..

    ReplyDelete
  2. Owh..sepesel n3 utk hari lahir kawan eyeme yeh. Hepi bezday utk chym tuh!

    ReplyDelete
  3. rakan baik payah dicari dik
    kalau ada punn x ramai huhuh

    ReplyDelete
  4. Oooo..borak borak dalam kelas ngan shima ye...



    :P

    ReplyDelete
  5. happy birthday shima! hehe. semoga persahabatan anda berdua berkekalan hingga akhir hayat. :)

    ReplyDelete