Wednesday, February 8, 2012

WORDLESS WEDNESDAY # 23

as-salam..hye oLLs!


sumber : abam google

43 comments:

  1. semoga membesar jadi anak soleh

    ReplyDelete
  2. bagus budak ni...
    niat nak jadi imam satu hari nnt...
    mudah2an dipermudahkan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?ameen...malu kt diri sndr yg asik solat sorg diri ni -.-"

      Delete
  3. heheheh comels.siap ada makmum ag.

    ReplyDelete
  4. Wow..bagusnya bdk ni. Bercita2 nak jadik iman tuh. Tu psl trainning yg doll2 tu semua dulu

    ReplyDelete
  5. alamakkk .. bagusnyeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  6. buat apa tue? carik mainan bawah sofa ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. solat tu kak..solat berjemaah..hihi

      Delete
  7. Replies
    1. kan?eh, mcm mengandung puak..kehkehkeh

      Delete
  8. sejuk perot si ibu kalau tgk ni =)

    ReplyDelete
  9. kreatif betol budak nie. comel jer

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah...
    semoga dah besar nanti dia akan menjadi seorang Khalifah yang baik..

    ==New Entry==
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/02/extended.html

    =Jom Join====
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

    ReplyDelete
  11. bila besar bia dia jadi orang soleh

    ReplyDelete
  12. ahaha.. comel... Alhamdulillah.. dari kecik dah praktik, dah besar jadi mudah.. =)

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. kan?sape yg comel?pilot?toy?hehehe

      Delete
  14. comel nya... makmum pon comeyy.., :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. makmum tu sujud yg comel tuh..menjadik pulak..haha

      Delete
  15. dorang sembahyang berjemaah eh sayam?hahaa

    ReplyDelete
  16. kecik2 kena ajr cm gini..insyaallah sampi besar..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?hehehe..kalau x, jd la mcm kita yg dah besar ni..kuang3..

      Delete
  17. welcome :) hehehe seriyes sit! comel nyer budak ni :)

    ReplyDelete