Monday, August 29, 2011

UCAPAN SELAMAT HARI RAYA 2011

as-salam.. hye oLLs!




jamu mata korang dgn gambar raya thn lps dulu okey. ^^~


ok. ini ucapan dan pesanan ringkas sahaja. kot. haha. rasanye ini post terakhir sblm raya. malam ni dah x sempat dah nak online. byk gilos keje nak buat. nak iron baju la. bukan utk sorang tapi ber'orang2' spt di dlm gambar kat atas tuh.. hikhikhik.. dgn ini, saya ingin mengucapkan selamat hari raya kepada...


family : selamat hari raya mama, baba, angah, apit, ami, ate, ayid and adik. mama and baba, akak x keje lagi. jgn lupa duit raya yer.. huhuhu.. adik2ku, tahun ni akak x bg xde duit raya okeyh.. ahhaa..harap2 raya kali ni lebih bermakna.. kot la taon dpn da keje aku x dapat cuti raya ke kan.. naya gila tuh..

family jauh sket : cik kh, puteri pisces, duit raya jgn lupa PLUS hadiah hari jadi yo.. muahahahhaha.. semoga selamat la kita mengemas rumah dan menjahit langsir. (aku yg jahit, korang topup duit beli langsir je kan? :p )

kamoo : selamat hari raya. jgn sedih2.. mkn byk2 kuih raya. bg gemok sket yer. balik kampung hati2. kumpul duit raya byk2. leh kita sopping2. kan? huhuhu..

sahabat se unibersiti : selamat hari raya semua. salah dan silap harap dimaafkan secara zahir dan batinnya. aku dah maafkan salah silap korang kalau korang ada wat salah dgn aku (rsenye korazng xde salah kot). raya dtg la umah. dtg sendiri ye.. hihihi.. i miss my 5 bestest buddy!

sahabat se sesekolah : selamat hari raya. maaf zahir dan batin. lama x jumpa kan? raya jemput dtg umah. raya ke-5 yer.. raya pertama hingga ke-4 aku tutup umah. aku balik umah lain weh..

sahabat2 blogger : selamat hari raya. maaf zahir dan batin.. xde kad raya taon ni. taon dpn aku bg korang2 yer.. pasni wat la gathering byk2.. leh aku join.. kan? kalau sudi dtg la umah yer.. walopun aku kenal korang bukan lah dgn cara bersua muka tapi bersua blog aje, korang semua tetap kawan aku. harap dimaafkan kalau aku ada tercopy and paste kat blog aku tanpa izin korang, tersalah post entry atau tersalah ckp, aku mintak maaf semua. ngee~


jom kita layan pantun raya 1 malaysia.... utk blogger yg dtg dr mcm2 negeri..





notatangan : agak2 korang la kan. baju raya aku tahun ni warna ape yer?? hekhekhek..

0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment