Saturday, August 6, 2011

HARI BERKASIH-SAYANG

salam sabtu dan selamat bercuti semua !


hari sabtu sama jugak la dgn hari cuti (maaf kpd yg terpaksa bekerja harini okeyh.) hari cuti adalah hari berkasih-sayang. x kisahlah sayang utk sape-sape. yg jauh di mata dekat di hati ke yg mmg dah dekat dgn mata ke. eh, bakpe puitis ni?


tahniah kpd aku sndr sbb mlm td xlena tido. cheesdale btl. mlm yg terpaksa ku lalui walau pun aku xnk lalui. isk3.. aku melepaskan sesuatu yg sgt di sayangi dan dihargai tapi demi menjaga kebaikan bersama, ku lalui jugak.


okeyh. itu cerita mlm tadi. now kita bukak cerita hari ni pulak. ape aktiviti korang hari ni. jgn kata korg g berkelah sambil mandi manda dik non..bulan2 puasa ni kang TERminum pulak ayor tu.. bukan jadi makruh dah.. batal teros. xke naye.. hehe..


bagi sape-sape yg blogwalking tu atau tgh pikir nak post ape hari ni, jom kita baca doa berkasih sayang. entah perasaan apa yg membuatkan aku berfikir nak post je doa ni kat sini.. semoga kasih-sayang kita semua terhadap orang yg kita sayangi terus mekar dan bebunga la yer..


harap-harap korang bace la kan.. bukan utk kesenangan aku pun.. kesenangan diri korang sendiri. kot kalau nak sayang aku pun blh. ahaks! tapi diingatkan jugak, kasih-sayang bukanlah berputik dgn doa je. usaha pun perlu ape. pengajarannya hargailah orang yg kita sayang dan yg menyayangi kita. (cepat g cakap kat orang tu yg kita sayang dia). :D






image: credit to abang google







notatangan: i am eager to know about something. sometimes it doesn't relate to me directly. then, when I knew about it, it hurt me (padan muka aku !)

0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment