Sunday, August 21, 2011

POPIA SIMPUL


as-salam.. hye oLLs!


selamat berbuka bagi semua umat Islam utk hari ini.. ape pun juadah anda, kita haruslah bersyukur :D lagi-lagi bulan dlm bulan ikhlas ni.. ape pun yg berlaku semuanya atas keizinan Allah s.w.t..

korang pernah makan popia simpul. kalau x, cepat-cepat la g kedai beli popia tu sementara stok masih ada. cewwah ! iklan bagai kat sini kan?

nak tau kenapa lama sgt menyepi dr dunia blog ni? jawapan part 1 aku dah letak siap-siap dlm wordless wednesday yg lepas. kali ni aku nak share part 2 pulak. tak larat pulak nak tunggu wednesday kan. kot kalau ada hal wednesday nnt dah tak dapat nak post (padahal wednesday nanti aku dah tau nak letak gambar ape :p )

okeyh2. ni jwpn utk part 2. sila tgk. (ayat takleh blah).






nampak? haa.. minggu lepas aku membizikan diri yg sbnrnye mmg x bizi langsung utk buat popia simpul ni. oii.. ingat senang ke nak buat kalau tgn korang keras mcm tgn aku? mau koyak kulit popia tu. tapi berkat kerajinan aku (padahal kena paksa), aku buat jugak dgn gigih sehingga migrain kepala otak. nasib baik 'my driver' and 'my fashion designer' ada utk memberi semangat tau. hihihi..

korang pelik x apesal byk sgt? haruslah byk kalau makcik promoter dah promote kat org sampai tempahan mencecah angka puluh (bukan sepuloh). T.T

penat lelah semua ade nak siapkan sampai masa tidur aku yg sampai tengari hari buta tu terpaksa dikurangkan. tak ke macam org yg dah kerja tu. baru tau betapa susahnye nak cari duit. kan?

ok la. aku penat nak taip panjang-panjang no. karangan zaman sekolah dulu pun xdela panjang camni. ini tipu :p







notatangan: order dah tutup tau. tahun depan i open order kt sini. amacam? gempak x? beli tau. paksa giler ni. ahahah!

3 comments:

  1. plan nak buat tis year tp tak tau lew jadi ke tak...haaa..mesti krem tgn tyme making popia tu kan?? heee :0

    ReplyDelete
  2. cik jannah: tawu xpe.. tapi rsenyer sng skit buat simpul dtr gulung kot. hihihi~

    ReplyDelete
  3. seyes..bangga gile aku ngan kawan aku sorang neyh..hihi

    ReplyDelete