Tuesday, December 7, 2010

::: PERFECT TWO :::

 - Perfect Two by Auburn -

Ehemmm..lagu ni je dgr td..ble da dgr skali,rse nk replay byk kali pulak..huhu..
tetibe teringat..arini da maal hijrah..means ade jugak "kenangan" bg sesuatu perkare..
mood skrg : imbau kenangan indah dulu2...(indah ker??)

bile nangis, ade yg pujuk..18

bile marah, ade yg tenangkan smule..14

bile sedih, ade yg happykan..15

 bile bosan, ade yg bwk g jln2..16

bile gembira, ade yg singin kongsi kegembiraan itu.. 10

dan..bile2 saya perlukan dia, dia ade bersama saya..6

itulah dia... saya hrp dia akn jd cmtu sampai ble2.. sanggup ke dia.. hahahahah!
tak kesahlah.. anyway.. thanks to who makes my day bright, brighter and brightest..Photobucket

mugkin skrg x seindah dulu..

saya lukakan awak dan awak juga lukakan saya..5

i hope everything will be just fine as we wish...amiiinnnnn..
from the bottom of my heart, my soul..i think u know what am i thinking for me, you and us..
21
PhotobucketPhotobucketPhotobucket



+++ tetibe se'sesengal' ini bila semua org da tido..hahaha! +++


saya sayang awak lebih dari awak sayang saya!


2 comments: