Tuesday, December 7, 2010

::: BLOGLARIAN :::

bloglarian???agak2 ape korang faham dgn benda alah nie?ehehe..
benda akn senangkn blogger semua utk blogwalking..alaa..yg korg suka buat tue...kn??
jom bLogger semua..kita join bloglarian!
ape yg korang semua kena buat..here..follow this dear~



1)  Letak banner ni dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/  (DONE!)

2)  Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

"saya suka berblogwalking kerana saya dapat tambah kawan, tambah ilmu tentang blog dan kehidupan seharian saya.."
3)  Follow Bloglarian (DONE!)

4)  Tag 3 orang atau lebih rakan

5)  Sila beritahu rakan yang anda Tag memalui comment 

6)  Tinggalkan link post anda di comment entry ini...

7)  Peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan..

8)  Tiada tarikh tutup buat masa ini

kalau korang x paham jugak ape yg aku tulis..korang terjah SINI



0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment