Friday, December 10, 2010

::: CONTEST KESAYANGANKU :::


 
nmpknye da kne tag dgn cik dihays dlm contest kesayanganku..huhu..last day pulak arini..
bila fikir-fikir ape la mksd kesayanganku dlm hdp saya, semua benda muncul..last2 poning den...
bila da lme fikir, saya da wat keputusan dah.. muktamad dan x perlukan talian hayat..hihi..

kesayanganku tu x semestinye orang..boleh jugak jd benda kn??
dan..x semestinye benda..boleh jugak jd org kn?? (tgk..korg pn da naik png da tue..)
tapi bg saya...gambar kt bawah ni adalah summarize kesayangan saya..korg nmpk x?
korg klik ajela klu nk tumbesaran yg lebih besar..ok??


nampak x???
gambar 1 = sudah semestinye keluarga saya.. mereka sentiasa ada utk saya.. walau dlm ape jua keadaan saya.. teringat dulu waktu lepas eksiden.. kaki bersimen + tongkat x beli lagi.. nak g toilet pnyela susah.. so, adik-adikku la yg tlg agkt bwk g toilet.. malu mmgla malu.. lagi2 semuanyer lelaki.. tp nk wat cmne.. xkn nk 'buang' kat bilik kot.. hehe..

gambar 2 = suka-suki saya..mereka ni kawan-kawan saya kt uia ler... blh kata diorg ni pn rummate saya.. nk kata selalu dgn diorg, x jugak... kenal da lme, tp bru 4 bulan ni la selalu dgn diorg..the reason knp sblm2 ni x slalu dgn diorg? hanya saya dan mereka je yg tau.. walopn x slalu sgt dgn diorg ni, tapi masa yg kami ada, kami hargai..lagi-lagi bagi saya.. i know that i'm not always there for them BUT they still appreciate, undersatnd AND help me A LOT! siyes cakap.. saya xtau la manusia mne lg sanggup sabar dan tolong kalau saya ada problem.. tengs girls! and it's so sad sbb saya hanya ada mse 4 bulan je lg nk enjoy2 dgn diorg.. walo cmne pon, mereka tetap kesayangan saya.. Photobucket

gambar 3+4 = gambar ni spesel sket.. handphone tu ayah saya yg bg.. for my besday.. lately, dia nk mntk balik hanpon tu tp saya xmau.. last2 dia beli lain.. hihi..
  jam + cincin + gelang tu pemberian seseorg.. mungkin la x mahal mcm yg org lain, tp it still worth for me.. 3 benda alah ni mmg kompem jd pelengkap saya klu saya nk kuar.. x caye? tnye ajer kesayangan saya yg kt atas tue.. hihi.. saya sayang benda alah ni sbb dulu saya mmg x pakai benda2 alah ni.. dan seseorg tu mst tnye bila nmpk saya x pakai..dan saya ckp saya sayang nk pakai.. tkt hilang.. then dia ckp "kalau betul kita sayang sesuatu benda tue, kita takkan bagi dia hilang atau rosak. kita akan jaga dia baik-baik.. dan tunjukkan kt org yg bagi benda-benda tu yg kita ni da jaga benda tu baik-baik".. bila fikir-fikir, mmg btol la ape yg dia cakap tu.. saya sayang tp saya simpan je tanpa tunjukkan yg saya ni btol2 hargai benda-benda tu.. skrg, g mana-mana pon saya akan pakai walopn xde org da nk check saya pakai ke x benda alah tu.. 

tengah-tengah tulis ayat nk join contest ni, teringat pulak kat lagu nie..
lagu ape? haa..dgr-dgrkn..
jom layan..




Wajah Kesayangan Hamba - Hail Amir

 skrg, saya nk tag IeyLa pulak.. apela kesayangan dia kn..



3 comments:

  1. hehe..sweet..tq sbb join..all da best ye..

    ReplyDelete
  2. hehe... an pn suka sgt lagu ni! ala2 puitis gitu... huhu... neway, wish u all d best + gudluck ea! =D

    ReplyDelete
  3. darl..cam nk menitis airmata ni...
    i'm the one of ur love one???
    huhu..reall appreaciate it..
    love our memories together dear...

    ReplyDelete