Tuesday, October 11, 2011

SELAMAT BERGRADUASI

as-salam.. hye oLLS!


ahad yg lepas, aku sempat menghadirkan diri ke majlis graduasi kawan-kawanku yg dah tamat belajar (and dah keje pun u oLLs) di UIAM Gombak. setelah penat di booking oleh mereka baru aku pegi tau. kalau tak, mesti dah ada kat semua house kan waktu tu..(motif??)

so, for me, I am happy for them on their convocation ceremony. congatulations my sayang-sayangs! sempat jugak lepak lepuk dgn korang kat bilik aku kan. even something bad happen to one the members. hopefully everything would be okay.

Girls, this is the beginning of something new.. a new challenge in life. after this, byk lg challenge that we have to face rite? works, married, bla bla bla.. tenkiu for the moments that we've created here. the joyous and the sadness, whatever it is, I still appreciated it. muax!





notatangan : gambar bawah tu aku sorang je lg belum sarung jubah konvo. tahun depan jom pakai ramai-ramai dtg sini tgk aku. (giler perasan) T__T

3 comments:

  1. @Not so Randybereh! anda bila lg? omjay..br teringat..ur 'd' pun sama kan?hehe

    ReplyDelete
  2. sedih aku xde dlm gmbr ni T____T

    ReplyDelete