Saturday, October 8, 2011

BILA TIBA TIME CONVOCATION

as-salam..hye oLLs.

bila tiba masa convocation:

- mula la cafe nak tutup
- kena jalan jauh nak beli makanan
- aku malas nak makan
- kereta banyak je tepi jalan
- susah nak outing
- duduk kat bilik wat assignment
- berangan bila aku nak konvo
- aku kena beli hadiah sebab member konvo (xde duit.)
- ramai photographer dtg tembak gambar
- bunga-bunga di sana sini
- aku berangan nak bunga jugak (coklat pun boleh. ahaks!)
- banyak stall jual baju beg segala bagai


see. semua yg kat atas akan jadi kat aku bermula hari ni. nasib hari ni hari sabtu kan. kalau dah isnin nanti, bercinta lah kau dgn jalan raya dan segala kereta yg ada masa nak g kelas kan. *sigh*



notatangan : ada evergreen karaoke beb untuk lelaki. awak-awak taknak join ke? mane tau menang, leh kita share hadiah. kan? haha

4 comments:

  1. one day,,akak pon kena konv jugak,,heheh

    ReplyDelete
  2. xpe.. nanti kte sme2 konvo... :) can't wait.. Jgn lupe taw..kte menembak sme2t ..

    ReplyDelete
  3. @Niezamumu
    huhu..super senior konvo sama dgn super junior kan? haha..korea pun xde camni taw..huhu~

    ReplyDelete