Friday, July 29, 2011

TRAGEDI KERETA BUAT HAL

hye! byk betul benda nak jadik arini. jgn esok sudah la yer.. esok ada tahlil utk arwah atuk and nenek sape2 nk pekena ikan patin masak tempoyak original mai dari temerloh tambah pulak dgn ayam berempah diimport khas dari isteri cikgu manap (glemer sekejap) mai la dtg sini kat umah arwah nenekku. nak invitation kad ke? oit. xde maknanye tahlil nak pakai invitation kad okeyh!. haha..

sambung balik cerita td.. elok-elok je ptg td aku merajinkan diri tolong mak aku sapu laman plus bako sampah yakni daun-daun pokok sukun yg dah memenuhi tanah tu plus basuh simen luar rumah yg hari-hari kotor buatan adik aku yg sesedap rasa je park moto dia kat situ time g sekolah. tiba-tiba time nak balik start je enjin kete, temperature naik mendadak. oit! kau buat hal pulak maghrib2 ni yer..

pastu terus kol bapakku yg baru je balik menebas bola golf dia. ape lagi, kalau dah dgr dia bercakap, haruslah leteran free pun dia bagi.. dia suh tgk radiator and air bateri.. kipas air-cond skali..uih.. mane la saya tau benda-benda alah tu semua.. belajar kete pun time form 5 dulu.. zaman bila dah tu.. terdetik dalam hati yg aku ni kena kawen dgn automotive engineer.. sng! servis kete pun free.. tapi ada ke yg sudi? problem-problem. hahahhaha..

lps 15 minit masalah pun selesai.. kelisa dipandu balik oleh bapaku dan mamaku.. aku? naik la honda big boss bersama 2 bodyguard yg turut sama xtaw bab2 kete. apa pon x bley!

dalam sibuk dok baiki kete tu, sempat lg aku snap gambo mereka dan juga model x berbayar ni.




baju pink and merah tu tlg tgk jer


itu rupanyer tmpt air bateri. ingat!



ini model x berbayar tanpa secalit make up atau bedak. lip balm aje..
ini tdg syria taw! saje try x pakai inner :)




0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment