Friday, July 22, 2011

GOODBYE

saya mntk maaf kat awak. bkn saya dah x suka awak. cuma..bila awak ada di sini, keadaan lebih mengelirukan.. dan, rupa saya tidaklah begitu comel spt yg saya sangka. saya harap awak x kecik hati dgn saya ye. harap-harap awak aman di sana. miss u always. huhu.


to: my signature
from: my blog


notatangan: korang suspen x? suprised?? jgn risau. saya x akan menyepi dari dunia blogging. cuma saya nk bekukan signature saya tu. nmpk kemas sikit kot klu dia xde kan? hihiihihi.. sila tgk bwh.. dia dah xde kan???





3 comments:

  1. meriah tul blog ni,,ceria!i folo u:)

    ReplyDelete
  2. eh akak ingat bye2 knp tadi hehe..saspen je hehe..

    ReplyDelete