Monday, July 25, 2011

AWAK PONTENG SEKOLAH YER?

hihihi.. saya? saya x sekolah dah.. tuu.. tuu dia.. yg tgh tido atas sofa dpn tuh.. sape? adik lelaki saya yg ke-3 (btw, saya mmg ada adik laki jer.). hahaha! korang nak 1? lai lai dtg umah. sanggup jual adik sndr woo. haha.. bgn je tido pg td tgk ada sekujur tubuh landing baek pnye atas sofa. dlm hati ni dah rasa pelik dah.. budak ni cuti ke arini. tapi yg sorang lg elok je g skolah. ke dia x sihat.. kalau ye dia x sehat, xdela dia feel tido sambil peluk kusyen sofa tuh. wakekeke.. xpe-xpe.. dia bgn je nnt kita interbiu dia. sambil2 tu sakat la sket kan.. dah jenisnye x suka bercakap byk yg sorg ni.. mampuih la kau nnt.. reporter terhebat nk interbiu japgi. hakhakhak.. sape-sape yg masih skolah tu, jgn ponteng skola pulak yer.. anda semua budak baik kan? eceh. mcm dah tua pulak aku ni.

almaklumlah. budak-budak skrg ni kalau dah x g skolah tu dia ddk umah diam-diam xpe.. ini dgn baju skolah tu dia g shopping mall.. pusat video game la.. cc la.. ape lagi kan.. layan pesbuk pulak dia kt cc tuh.. dik non.. skrg ni kalau x blaja rajin-rajin susah kot nak msk universiti. yg 6A, 7A berlambak kot.. ce tlg la stadi elok-elok, rajin-rajin.. sian mak ayah labur duit utk kita blaja kan? okey la.. hang pikir la sendiri yer.

notatangan: ape motif aku dok bebel-bebel dlm blog nih? haha. tetibe je bg ceramah pnjg kan? adus.. adik saya dh bgn. dia cuti la dia ckp. adoyai.


0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment