Friday, November 18, 2011

TERHARU

as-salam..hye oLLs..

huhu..lama x mengupdate.. kekangan masa untuk online. ceit. dan-dan je.. esok exam arini sempat lagi online siap bertukar wajah pulak tu. ngee!

kelmarin ada orang bikin wa terharu.. ye dia.. dia yg jarang sangat mesej aku utk tanya khabar aku di sini. (ayat mcm duduk nun kat london haa). mereka yg lain memang dah selalu call and mesej. lagi-lagi sebab mereka begitu sayangkan unibersiti ni ha.. transkrip la, sticky album la, scroll la ..haha.. bilik aku tu dah jadik setor depa dah. kan awak kan? hikhikhik..

sambung balik citer. amat menyeronokkan hatiku bila ada yg post kat wall efbee cakap dia mimpi sama aku. hey, kau hadoo??? setakat cakap, aku pun blh cakap sekarang tau. i miss u. hahaha. actually, aku pun rindu sama dia. mau taknye, time depa konvo, dia sorang je aku tak jumpe lagi tau. dulu time kelas dgn dia, kalau aku ngantuk, dia la penghibur. cuma, bila time nak exam, dua-dua sengsara sebab pot pet pot pet je. -.-"

dah. aku malas nak citer lebih-lebih. exam kot esok. yang lain dah siap pegi career fair. tapi takpe, ada rezeki aku, ada la nanti kan? :D






awak-awak yg nak datang malam ni, jangan lupa bawak mekdi saya. huahuahua.


notatangan: ada tak yg baik hati nak tolong wat header untuk saya. (bajet retis nak mintak free.) -.-"


5 comments:

  1. haha...bab sticky album tuh rase nak marah nih..hahhaha...
    bile aku nak mimpi ko lak ni??nk ke ko??haha

    gudluck lalink..study leklok..mlm ni kami dtg amik bende2 tu..haha

    ReplyDelete
  2. @.: iEyLa :.
    baik2! dtg yer... mekdi jgn lupa.. (gila kempunan mekdi)

    ReplyDelete
  3. siap org mimpi lagi tu..

    ReplyDelete