Sunday, September 4, 2011

KEKASIH HATIKU

as-salam.. hye oLLs!

selamat beraya semua. masing-masing bizi nak g beraya sane sini. kononnye nak kutip duit raya.. banyak ke duit raya korang? huhu.. ini adalah kekasih hati saya selain dari famili saya.




agak-agak korang la kan, mana satu aku yer? soklan jenis ape ntah aku tanya.. muahahhahaa.. ni gambar fresh dari ladang.. gambar siang tadi yg diambil oleh tangan x berbayar waktu majlis kenduri kahwin schoolmate dulu2.. pelik x korang rasa...pergi kenduri tapi tangkap gambar sendiri. gambar pengantin entah ke mana.


kepada cik puan pengantin baru, selamat pengantin baru.. semoga bahagia hingga ke akhir hayat.. jadi isteri solehah dan ibu yang mithali kepada bakal anak2 nanti yer.. hihi..




notatangan : kekasih hati saya ada 3. 2 dalam gambar. 1 lagi mana eh?

0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment