Friday, April 30, 2010

::: bOsaN!!! :::

wallah~
arini kebosanan + kepeningan + kemalasan dan mcm2 'ke' lg ada kt aku..adess!
mne xnyer,klu dh kne handle account company client sampai sebulan..masak + menggelegak otak..
tambah2 pulak aku x dpt blik kg mngu nie.. abes sume plan aku..waa~
soooOOOoooo....ble dah bosan + malas,ape lg nk wat kn,on9 je la...
SORRY bos.. i TERlanggar ur order (means cannot on9  ler..)
ape leh wat,aku da xde mood nk keje arini...dlm otak ni ada perkataan NAK BALIK jer...
tp ape2 pn. aku sempat lg meng'EDIT' gambar aku n minah sorang neh time besday party Tommy Lee..
waa...Aritu mmg kenyang gler laa...variety of food maaa.KFC + Pizza + Secret Recipe..huhu..sungguh knyg..
ops! back to the story,this is my pixcha with Syira...

0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment