Sunday, March 11, 2012

PERSIMPANGAN DILEMA

As-salam.. Hye oLLs!


Masa berlalu.. Tanpaku menyedari... dah.. sampai situ je yang ingat.. sian kak Nora.. Alhamdulillah selamat sampai di kampung tercinta. sakit pinggang dan punggung duduk bertapa dalam kereta. ingat sejam dua ke.. 9 jam senah.. sesudah sampai je dah dapat instinct malam ni kena bertapa sambil berkungfu melawan si nyamuk durjana.. sekarang tengah hujan.. rasanya memang dah musim dia dah ni.. memang tak berjalan la ambo.. Rasanya seminggu ni nak buat entri malasan je. idea yang nak dicurahkan ada 50% je.. camne tuh?



Notatangan : Kadang-kadang ada kehendak sendiri yang perlu diketepikan demi menjaga kepentingan manusia sejagat yang lain. Semoga sentiasa tenang untuk mengharungi segala ujian dan dugaan.

9 comments:

  1. kadang2 kita ketandusan idea dik ..
    macam akak skrg nie
    entry entah ape2 .. sampai x tahu nak tulis ape ekekek semua bahana kerja yg banyak minggu lepas .. huhuhu

    ReplyDelete
  2. betullllllllllllll.. sb kita hidung bukan sendiri didunia ne

    ReplyDelete
  3. entry malasan pun takpe..ade je org baca..hihi

    ReplyDelete
  4. Takpe kot kalau nak buat entri-entri malasan. Yang penting, ada update. ;)

    ReplyDelete
  5. cewwahh..balik umahhhhhhhhh upenya ye..

    ReplyDelete
  6. kadang2 bahagia kan org pn bole buat kita puas hati.. kan..? kan..? sob..sob..

    ReplyDelete
  7. Hai , my dear followers.. Yuyuk ada buat GA utk meraikan followers tersayang.. jom join <3 http://yuyukstandalone.blogspot.com/2012/03/yuyuk-1st-giveaway-sticky-post.html

    ReplyDelete