Tuesday, December 20, 2011

NIKAH DAN SANDING

as-salam.. hye oLLS!

haa.. nampak tajuk entri? kau worang jangan ingat aku buat entri aku nikah dan sanding pulak. haha. meh nak bagitau.. I single tau. Available memang always. hikhikhik. ok, ingat lagi tak entri INI? Entri berhabuk kan? Lama gila dia menapak sebelum datangnya entri baru. -.-

Sebelum aku tayang foto-foto manusia comel kat bawah nanti, baiklah saya mendifinisikan dulu apa itu nikah dan apa itu sanding. kan3? bajet korang semua taktau lettew..

NIKAH : akad perjanjian yang mengandungi lafaz ijab dan kabul yang menghalalkan pasangan lelaki dan perempuan melakukan perset*****n.. (kalau ada budak kecik baca ni bahaya:D).. lagi-lagi adik aku. mau dia tanya mama aku ape pulak benda alah tu. haha!


SANDING : meletakkan suami-isteri yang baru dinikahkan di atas pelamin dengan berhias indah, berpakaian lengkap, dikipas oleh pengapit dan ditonton oleh orang ramai atau orang tertentu sahaja.


So, kenapa tetiba aku semangat nak tulis bab-bab indah macam ni? tercalit satu memori indah dalam hidup aku bila menyaksikan kembar lain mak lain ayah aku nikah dan sanding. nak tunjuk gambar dia tak dapat la kan.. meh aku tunjuk gambar pengapit dan doorgifter.. btw sape-sape yg nak doorgift meh datang jumpe aku.. byk sangat lagi stoknya kawan-kawan..



gambar sopan dari mereka-mereka yag comel. oo yeahh!
from left : Noriz, Syira, Ieda, Chym, Writer.



sila lihat kanan dan kiri. haha.. sudah tentu kiri kan?kan? tlg jawab ye -.-




Ucapan khas dari penaja:

- Kakak yg kahwin : Tahniah kak.. finally akak kahwin jugak kan? huhu.. you look gorgeous on those two days sister. pasni camne nak meronggeng sama-sama? bodyguard ikut eh?

- Doorgifter : Tenkiu korang.. tanpa kalian majlis ni memang takkan ada doorgift la kot.. yang mane busy tu mekasih la sanggup jugak tolong kan.

- Pengapit : Sila buat baju longgar sikit. kesian baju baru sekali pakai dah merekah. haha!






Notatangan: terfikir tak majlis sendir. nak majlis camane nanti? saya? oh, takde fikir lagi. haha!

0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment