Wednesday, May 4, 2011

MACAM BUDAK KECIK!

hye oLLs!
knape la tajuk tu mcm bdk kck?
nak tau?

sbnrnyer saya tgh cuti sem..
tapi..tapi..tapi..
3 minggu je..
ni pun mngu terakhir dah ni..

nk taw aktiviti harian saya???
memasak itu sudah tentu (puas kne train dgn ibuku. haih!)
jemur kain pun sudah tentu. (rajin x?). haha..

kadang2 bila ada yg kol tnye "u tgh watpe?"
rasanyer dia mmg dah tau jwpn say.. "i tgh masak..i tgh lipat kain..OR i tgh wat eskem..nak??"

haha..dah blh hafal dah kot si beliau tu jwpn ape yg akn saya gtaw kat dia..kan??hehe..
tapi itu kira normal ape..

yg bwh ni mmg x normal..
nk taw ape??
ce tgk ce tgk..


ini pun aktiviti harian jugak nie..
x pernah missed nie..haha..
mula-mula dulu main suka-suka jer..

now.
main sbb nk tgk spe lg highest..
mana x nyer..ada pulak yg turut serta main game ni..
hahahaha..
penyakit berjangkit dah nie..

cuma terpikir pulak..
"aku balik u nnt cmne nk main??"
laptop dah la xde..
(rindu pulak laptop lama..isk3..)

mesti u suka kan u tinggi dari i nnt..
ish!
xpe2..
i tumpang main nnt yer samdol..haha..

ok la..
korang jgn nak join pulak aktiviti mcm ni..
addicted babe..

bye!

p/s:org lain cuak tgk result exam..aku??
sibuk g update entry..
asal la loading cam siput ni website U**M..
as expected. huh!




0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment