Wednesday, February 9, 2011

ADA AKU KESAH???

hehehe..title meletop..aku x pon meletop lagi..
semenjak dua menjak ni aku kesah banyak perkara. ..
nak gurau, gurau jugak la kan..
kalau yg jenis xtaw aku ni camne, hehehe silakan main-main..
saya takkan serang awak depan-depan taw.. saya jaga hati awak..
tapi, awak oleh x jangan yakin sangat yg cakap awak tu je yg betol? huhu..

kat luar boleh nampak saya sabar. but inside me? only certain people knows it dear.. 
(aku boleh panggil ko dear lagi ape.)
hahaha..lantak kau la nak angin ke ape ke..
aku cuma nk tegur, perbuatan kau and cakap kau x semestinyer semua betul.
sebelum ni aku dgr je ape org citer..now i know it. huhu..
try to accept other's word as well..
kami tau kami xleh nak lebih dari kau.
harta x bawak ke mane. ingat kami kesah harta kau banyak?
kau yg kesah kami beli lebih dari kau kan? ish. bo layan laaa..








0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment