Friday, January 7, 2011

FRIEND VERSUS ENEMY

lepas jumaat tadi ade replacement class corporate finance.
sir dtg kls dgn baju traditional dia.
aku suka tgk sir ni sbb even he's nigerian, he looks cute. sense of humor. (walopn aku x phm ape dia ckp.) 26

ada satu benda yg menarik minat aku dlm kls td.. cam yg korg sume bace la kan.. friend and enemy.
nak dijadikan citer, sir bagi equation yg aku rase sume tau kot. cuma cara dia berfikir tu out of the box.

equation:

+ x + = + (kawan awak berkawan dgn kawan saya mesti jadi kawan saya)
+ x - = - (kawan awak berkawan dgn musuh saya mesti jadi musuh saya)
- x + = - (musuh awak berkawan dgn kawan saya mesti jadi musuh saya)
- x - = + (musuh awak berkawan dgn musuh saya mesti jadi musuh saya)

pelik punye equation tapi logik jugak. haha.
cuma, tak bak pulak nak cari musuh kan. huhu.
peace no war!



0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment