Saturday, January 1, 2011

1ST AWARD FOR 2011

kali ni kena tag dgn cik ieyla..
tadi tgh makan-makan dia suruh aku update blog..
dia ckp dtg tgk blog dia..dia nk bagi award kt aku..
aku rase dia la org pertama bagi aku award dua kali (eh, yeke?)
ye kot..
xpe-xpe..ni aku dtg amek award ko ..haha..
thanx sayang bagi aku award ni..macam taw-taw je aku suka award kan?
ni la awardnyer..dgr citer ieyla dpt dari nad..



macam biasa..kalau nk amek award, sah-sah la kena jwb soklan sket kan..
meh nk jawab..

1-Blog best sangat ke tak ? Sebab ?
best sebab x ramai yg kenal saya kt blog..privacy saya terkawal kt sini..

2-Layan lagu Indon or Omputih ?
layan jer dua-dua..nak tambah vocab pun bagus...kan??

3-Coklat mana lagi popular ? Cadbury ke Ferrero ? Sebab suka makan ?
cadbury lor..sebab mmg suka coklat..gigi pon da rongak..ahaha..bagi tenaga pon ada :)

4-Nickname yang bf beri ? Nama manja ?
ade ker bf?haha..aku sendiri pon konfius..xde manja-manjanyer..

5-Berikan 4 fakta tentang kamu
degil
mudah nak nangis
aku xde kakak n adik pompuan.hehe
kadang-kadang simpan dalam. xdela nk dendam sangat kot. (jahat x??)

6-Jika ada 50sen nak beli apa ?
gula-gula sepeket..boleh makan waktu ngantuk dlm kls..

7-Siapakah 4 orang yang paling kamu sayang ?
family
suka-suki
besties
kamoo
(kalau nk tau spe diorg, tgk aje kt gambar2 belah kiri ni haa..)

8-Tag untuk 6 orang yang kamu sayang . Blog yang kamu rasa cantik
cik wawa
ieda
zatul
azma
kalam hati
umar

sape-sape yg ade blog, msti nk blog korg cantik kan?so, sumenyer cantik-cantik..hehe




0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment