Wednesday, June 20, 2012

WORDLESS WEDNESDAY # 25






Nota tangan: Ada tips tak nak jadi sihat dan kurus? Bukan kurus semata-mata :D

7 comments:

  1. klu tnya mak soklan ni,mak pun xbley nk jwp..

    motip tak bley jawap?? sbb gambo kat atas tu sebijk cam mak..dr kurus,skrg ni dah mcm apam tembam!

    P/s: Kalo ada tips dan caranya,nnt share dgn mak yeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..setakat ni xde lagi mak... :D

      Delete
  2. ada.selalu excersice and mkn makanan berkhasiat.hehe

    ReplyDelete
  3. mak aihhh
    nampak sgt pic super impose dikk
    takut jer dari gemuk macam nie leh kurus macam tuu
    macam dah x sihat je ..
    senang je dik , makan berpada2 .. ( ingatan utk akk jugak nieee ekekek , makan x hinggat lately nie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. makan x byk sgt kak.. cuma lps makan malam sy terus tumbang atas katil..x ke terkumpul lemak tepu segala bagai..

      Delete
  4. tips dia minum air je..jangan makan nasi..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemain dia yer.. tapi dulu mmg pernah buat.. menjadik!!!

      Delete