Monday, April 25, 2011

A SPECIAL ENTRY FOR A SPECIAL FRIEND!


haa..nmpk x special friend tuh?
mmg special abes kot...
nak taw?
ni special entry for my special friend si IEYLA..
dia la kawan, dia lah 'u' mate, dia la classmate and plg special dia la roommate..
tapi sume tu dah berakhir seminggu yg lps..
sedih x?

last aku jumpa dia, aku ingat lg aku nk cium tgn dia..
pe jadahnye aku nk cium tgn dia tuh?
huhuhuhhu...
mntak maaf ye ieyla..aku btl2 blank time tu.
yela..bila lagi dpt lepak sama..online dlm bilik sama..karok sama..
mengumpat sama-sama..
OPPSSSss!

itu baru yg dlm bilik...belom lg luar bilik..nak aku sebut?meh3...
bila lg nak mandi-manda sama-sama..cycling sama-sama..
rendam kaki sama-sama..
even aku x slalu lepak dgn ko cik ieyla, aku still sayang ko..

and...
sempena 25 april ni...
aku nak wish a very great happy birthday to you..
first birthday bila da abes blaja kan??
semoga dpt keje cepat-cepat..
dapat flying colours dlm last final exam aritu..DL?? hehe..

semoga sentiasa diberkati olehNya...
sentiasa murah rezeki..
(leh shopping baju n kasut kan?)..hehehe..
lagi?
erm...semoga ko dapat kecapi ape yg terbaik utk diri ko...

I LOVE YOU MY FRIEND!!!






1 comment: