Thursday, March 24, 2011

SUDAH JATUH DITIMPA TANGGA

erm. hari-hari yg sedih. sangat sedih.
last thursday wan jah meninggal. last thursday jugak laptop aku hilang.
xtaw nak cakap ape.
lagi-lagi bila saudara sendiri yg wat macam ni kat kita.
rasa MALU nak mengaku saudara
ape la salah aku kat engkau.
sampai hati buat macam ni kat aku.
(ade hati rang macam kau ha??)
ingatla hidup kita ni x kemane.

imagine kalau awak tu terkena semula benda-benda macam ni.
rasanyer skrg ni atas perbuatan awak tu, dah xde sape nak tolong awak dah pasni.
time tu jangan nak cari akuu dah.
hati aku dah TERTUTUP buat kau.
kau tau aku dalam kesusahan. malah kau tambahkan lagi kesusahan aku.
macam tu ke cara dia????

aku harap kau berubah. ingat.
kau tengah wanted skrg ni. x selamat pun kalau nak lari kemana-mana pun.
indah sangat ke hidup dalam pelarian? tenang hidup kau?

sekarang aku belajar, jangan terlalu percaya kat orang even it's your own relatives.
bukan aku nak menidakkan mereka yg baik-baik tu.
cuma kita kena berhati-hati. beringat sebelum terkena.

aku belajar untuk hargai ape yang aku ada skrg.


even aku terlalu rindukan yg lama. aku beli susah-susah. kau senang-senang je bawak lari.
hilang tanpa khabar berita.
mmg kita sepatutnya memaafkan org lain sdgkan nabi pun memaafkan ummat dia.

tapi

bukan sekarang.
hati aku belum pun terbuka untuk kau.
ingat mak kau. ape yg dia dah wat utk kau.
fikir la.
umur dah brape. blh berfikir dgn waras.

..dalam kenangan..







0 orang conteng sini. awak bila lagi?:

Post a Comment